تی تی

تی تی

کوتاه و خواندنی
تی تی

تی تی

کوتاه و خواندنی

نیایش ساده

                   پروردگارا مرا به عنصر صلح و ارامش خود بدل کن. 

 

ترس کجاست زمانی که من حامل عشق هستم 

 

نفرت کجاست زمانی که من حامل بخشش هستم 

 

از هم گسیختگی کجاست زمانی که حامل یکپارچگی هستم 

 

شک و تردید کجاست زمانی که من حامل ایمان هستم 

 

اشتباه کجاست زمانی که من حامل حقیقت هستم 

 

نومیدی کجاست زمانی که من حامل امید هستم 

 

غم و اندوه کجاست زمامی که من حامل شادی هستم 

 

تاریکی کجاست زمانی که من حامل نور هستم 

 

ای روح برتر در راستای ارام شدن درک شدن و دوست داشته شدن از طرف  

 

دیگران یاریم کن بیش از حد تلاش نکنم بلکه پیشقدم باشم در ارامش بخشیدن 

 

درک کردن و عشق ورزیدن.زیرا که اینچنین است: 

 

                                                   بدهم که دریافت کنم 

 

                                                  ببخشم که بخشوده شوم 

 

                                                  بمیرم که دوباره زنده شوم 

 

                                                  و زندگی جاودان را زندگی کنم. 

 

                                              

                                                       از دعاهای سن فرانچسکو دیسزی

خاموس ماندبم

و در ان حال که هم را برای همیشه ترک میکردیم چه صبری بود  

 

که در ان غوغای پر التهاب و ناشکیبای خویشاوندی انچنان تشنه  

 

و نزدیک  اشنایی ندادیم و رفتیم 

 

                                       و رفتیم و 

 

چه شکیبایی بود که در زیر هجوم باران ان کلمات_ که هر یک 

 

همچون گلوله اتشی  

 

انفجار دیوانه ای را 

 

در خود به بند کشیده بود_ 

 

                               خاموش ماندیم و از هم گذشتیم 

 

                                               خاموش ماندیم و از هم گدشتیم 

 

 

                                                                            کویر"استاد شریعتی"

نگاهم نکن

چشمهایت را از من بر گیر  

 

نگاهت سرد است 

 

یخ بسته در این سالهای همیشه زمستان 

 

نگاهت اکنده از درد است 

 

نگاهت را نمی خواهم  

 

چشمانت سیاهی را 

 

داده به روزگارم 

 

بر گیر از من نگاهت را. 

 

سهم من از نگاهت   رنگ زندگی است  

 

                           رنگ روح زندنگی 

 

"من به دنبال کسی می گردم که نگاهش  

 

                               ابی ست و دلش داغ شقایق دارد."